Söt inbjudan

Idag hade Rasmus fått den här gulliga inbjudan på sin hylla på förskolan:

Hur gulligt som helst tyckte jag!

Självklart ska Rasmus ha pyjamas på sig på måndag!

Idag åkte jag till Farsta och mötte upp mamma vid hennes jobb. Vi lunchade och gick och kikade lite i affärer. Det blev 2 par nya jeans till mig, från barnavdelningen på Kappahl, jätte snygga! Ibland är det bra att vara liten ;)
Sen blev det strumpor, fattar inte hur strumpor bara kan försvinna spårlöst hela tiden. Jag behöver alltid nya!

Jag och mamma hämtade Rasmus på förskolan vid halv 3. Vi gick hem och myste lite sen tog vi en härlig promenad med hundarna i höstsolen. Nu ska jag kika lite på overaller och vinterskor till Rasmus. Har svårt att bestämma mig vad jag ska köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0