Inga tårar! =)

Idag när jag lämnade Rasmus på förskolan så blev han inte ledsen, det är första gången och det känndes så HIMLA bra.
Även fast jag har märkt att han bara gråter en pytteliten stund och fröknarna säger att det går över nästan direkt känns det självklart mycket bättre att han inte blir ledsen alls.

Jag är sjukskriven den här veckan vilket känns otroligt skönt då jag inte är redo för vardagen riktigt än. Det är skönt att kunna ta allt i sin takt och göra det man känner för och så kan man snyfta och tycka lite synd om sig själv emellanåt + att Rasmus får kortare dagar på förskolan + lite extra ledigt så jag får mer tid med honom vilket är en av de bästa medicinerna.

Idag har jag varit i stallet nästan hela dagen och pysslat. Så himla mysigt. Stallet är den bästa medicinen om man behöver komma ifrån och rensa huvudet! I love it!

Jag hämtade Rasmus från förskolan vid 2 idag. Vi åt mellis tillsammans sen klädde vi på oss för det ruggiga höstvädret och gick ut och lekte lite:



Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt! Det skär i hjärtat när de gråter när man går. Även om det inte är så farligt.

Vad söt han är och vad stor han har blivit! :)

2010-09-28 @ 07:03:07
URL: http://cocosflinga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0