Vilken kärlek..

man kan känna för sitt barn! Han är helt underbar!

Idag har vi haft en riktigt mysig dag efter jobb och förskola. Jag slutade tidigt och hämtade Rasmus halv 3. Vi gick ut och lekte och det blev en promenad till grannområdet där Rasmus hörde en traktor. Den stod vi länge och tittade på! Därefter blev det en skogspromenad hem, roligt tycker Rasmus. Lagom tills vi var hemma kom Tobbe hem så åt vi middag.
Efter det har vi hittat på massa bus med Rasmus. Vi bygge länge lego-torn!



Hur häftigt som helst tyckte Rasmus!

Efter allt byggande blev det kurragömma. Rasmus har inte ro att gömma sig men att leta är toppen-roligt!
Efter busandet hjälpte Rasmus till att städa sitt rum, duktiga killen!

På förskolan hade de fotografering idag, hoppas på bra bilder!

Nu håller vi tummarna hårt att jag och Rasmus vaknar friska imorn. Rasmus är förkyld och hostar ganska mycket men är annars jätte pigg och glad. Jag har rethosta och sjukt ont i halsen nu på kvällen och känner mig inte alls på topp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0