Skansen

Igår lämnade vi Rasmus hos hans farbror Matte, Jenny och grisen Rocky. Han sov över där och idag var dom iväg på skansen hela dagen.
Han hade skött sig bra våran kille! =)

Jag och Tobbe passade på att gå på bio. Blev dock inte riktigt så mysigt som jag hade hoppats då Tobbe intalade mig att vi skulle se Saw i 3D. Fy bubblan vad den är rå och äcklig. Tur att jag slapp mardrömmar och fick sova gott ändå.
Idag när vi varit barnfria har Tobbe varit iväg och fiskat och jag hann gå på långpromenad med Kita, städa och åka till stallet.

Lite bilder från skansen:


På färjan. Rasmus, Lexie och Emilia


Rasmus och björnen


Tittar på sälarna tror jag det är


En riktigt trött kille på bussen på vägen hem!

Han är även nyklippt av Jenny våran kille. Här fick han ett bad i köket för att få bort alla små-hår efter klippningen. Matte och Jenny är utan dusch/badkar just nu. Rasmus var lika nöjd för det!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh fy, jag älskade de första Saw-filmerna men jag har nog blivit gammal och feg, tror inte jag skulle våga se den i 3D. Skulle garanterat göra i byxan... :P



Söt nyklippt badkille. :)

2010-11-08 @ 19:42:07
URL: http://cocosflinga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0