Mysfredag och myslördag

Fredagen hade vi sällskap av Kattis, Ozzy och Trixie. Senare kom Tobbes arbetspolare hit också.
Det blev massa gott och vi jäste som bullar i ugnen i soffan till Idol!
Rasmus små bökade lite under kvällen och natten vilket resulterade i att han sov till 8.40 i morse. Helt underbart!!! =)

Idag följde jag och Rasmus med Kattis en sväng till Nacka Forum. Rasmus var överallt och lite till och sprang och röjde och jag höll på att få fnatt på honom. Ända tills Kattis köpte ett nytt halsband till sig själv på Gina tricot som Rasmus blev helt stormförtjust i. Han fick låna det och det fick honom att sitta still i vagnen i nästan en timme ;) Yes!

På eftermiddagen gick lilla familjen Nilsson/Björk ut på en liten promenad. Rasmus fick bestämma vart vi skulle gå och det blev en ordentlig runda för lillkillen.


Kärlek!


Spökreflexen har han själv valt ut och ville ha på sin jacka. Min gulliga prins.



I måndags fick Rasmus vara en stund på mitt jobb innan vårat kvällsmöte. Självklart gick vi in ateljen och det blev en hel del målande till Rasmus förtjusning!

Nu har jag och Tobbe precis tittat på Beck - levande begravd. Sjukt spännande och bra!
Trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0