Lite shopping...

till Rasmus såklart. Här hemma är det bara Rasmus som får massa nya saker hela tiden. Han går först och sen kanske om man är riktigt snäll så unnar man sig själv något.

Idag åkte jag och Rasmus till Brisak och handlade strumpbyxor. Perfekt att ha under jeansen eller mjukisbyxorna som långkalsonger. Kostade 39:-/ styck. Det tyckte jag var billigt. Han fick även några nya strumpor att fylla på strumplådan med.
Sen åkte vi till Coop som hade extrapris på fodrade gummistövlar. Äntligen har jag inhandlat det som jag tänkt så länge.
Vill inte att han använder sina 700:- goretex vinterstövlar i detta blöta och milda väder. Så helt perfekt med allvädersstövlar. Dem kommer han få om det är slaskigt väder i vinter också.



Idag när Rasmus skulle gå hem från förskolan och jag bad honom säga hej då till sin fröken så sprang han fram och pussade henne 3 gånger. En riktigt charmör den där killen ibland ;) Fröken såg lite lätt generad ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0