Helgen!

I fredags hade vi en lugn fredag med mycket fredagsmys.
Lördagen begav vi oss med buss in till stan tillsammans med Tobbes föräldrar. I slussen mötte vi upp Tobbes kusin, farbror, farmor, farfar, brorsa och hans flickvän.
Tobbes farmor och farfar har båda fyllt år och hade hittat på en överraskning... Ingen av oss visste vart vi skulle.
Vi packades alla in i taxisar och resan fortsatte.
Resan slutade vid kaknästornet, det sista stället vi hade trott. Både Tobbes farmor och farfar är höjdrädda. Så där lyckades dom överraska ordentligt!
Vi åt på restaurangen på 28:e våningen med underbar utsikt.
Vi avnjöt massa god mat och hade jätte trevligt!
Rasmus skötte sig JÄTTE bra och charmade allt och alla. Han var på toppen humör och hade jätte roligt.

Rasmus spanar och utsikten och ropar DÄR, DÄR och pekar på allt han ser!


Det fanns trappor överallt till Rasmus stora lycka!


Fiiiiiiiiiiiiint!


Såhär snygga bilder blev det när jag försökte ta kort på utsikten genom fönstret ;)

En riktigt rolig och lyckad dag/kväll!

Idag sov Rasmus till 9. Han var nog helt slut efter gårdagens äventyr.
Idag åkte Tobbe och fiskade och jag och Rasmus på hästtävlingar på Mälarhöjden.
Vi hade toppen-väder hela dagen och hade det jätte mysigt.
Kattis och Leo var jätte duktiga i båda klasserna de tävlade i. Jag är så stolt!
Blev inte så mycket bilder idag förutom när lillprinsen tog en tupplur:

Ser så skönt ut!

Nu är det dags för mig att fixa iordning mig för natten. Måste upp 05.15 imorn eftersom jag öppnar. Det possitiva är att jag slutar 14 och hinner massa bra saker på eftermiddagen såsom att åka till stallet och pyssla, måla och fixa ordning båten för sjösättning och äta middag hos mamsen och papsen och så självklart umgås med mina prinsar och min prinsessa!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken rolig utflykt. Och vad stoor han har blivit... :)

2010-06-03 @ 14:19:23
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0