Första arbetsveckan...

avklarad! :)
Det var riktigt roligt och det känns härligt att ha börjat jobba igen.
Jag saknar självklart prinsen under dagarna men det är härligt att få sakna honom och komma hem till honom!
Rasmus fortsätter att försöka lära sig nya ord men det som fortfarande är populärast är DÄR. Det är det första och sista ordet han säger om dagarna, och ca 1000 gånger till under dagen :)

På fredagen fyllde jag år. Mamma och syrrorna kom över och bjöd på thaimat och hade med en massa fina presenter. Jag fick bla massa saker till kolonilotten (bla. jord, spade, sekatör och andra redskap och fleecefiltar)
Sen fick jag ny mascara och puder och pengar till kläder.
Från mina prinsar fick jag 45min massage nere på Värmdö Hudklinik. Åh, jag längtar redan tills jag ska utnjytta den!

Lördagen var det städdag i föreningen och vi var ute och kämpade trots att det var svinkallt. Varma kläder och vantar så överlevde man. Eftermiddagen spenderade jag och Rasmus tillsammans med Fia till shopping. Jag fick massa nya skor och Rasmus kläder.


Rasmus hittade en rolig vän att roa sig med när vi krattade och fixade


En härlig tupplur, inpackad som det vore vinter

Idag på förmiddagen var jag och Rasmus ute och lekte i duggregnet.

På äventyr...


Rasmus tog skulle ta sig hem själv...

Sen på dagen har Rasmus varit på sitt första kalas och firat kompisen Nicholas som fyller 1år på Torsdag!
På eftermiddagen åkte vi till min mamma och pappa på middag.
Nu sover Rasmus som en klubbad säl och det är även dags för mig att krypa ner och krama kudden och ladda batterierna för en nya arbetsvecka!

Rasmus är bra avundsjuk på Nicholas fyrhjuling som kan åka av sig självt om man trycker på en knapp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0