Torsdagsmys med mamma och Fredagsbad

Igår åkte jag och Rasmus till Farsta och lunchade med mamma. Rasmus har kommit på att man kan spotta... Detta övar han numera varje måltid när han börjar bli lite mätt.
Våran mysiga lunch spenderade han med att sitta och spotta ut allt han fick med små ljudliga härliga ljud :P Charmtroll!
Efter lunchen gick vi och tittade på lite kläder och söta mamma köpte lite nya saker till Rasmus:

Tack säger vi!!!

Idag begav jag och Rasmus oss själva till Gustavsbergsbadet. Vi lyckades inte få med oss något sällskap. Men det var jätte mysigt att bara ha en mysig och lugn badstund för oss själva. Det var jätte lite folk på badet och vi var för det mesta själva i simskolebassängen (som mest var vi 5 stycken i hela poolen).
Riktigt lyxigt!
Rasmus och jag badade i närmare 2 timmar och han hade kunnat bada mycket längre! Han kommer ju börja tycka att 30min på babysimmet är larvigt efter våra badstunder!

Efter badet var Rasmus helt slut och däckade direkt i vagnen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0