Kära lördag

Jag har försökt hålla mig ifrån allt som har med bröllopet så mycket som möjligt idag. Det blir ju bara för MYCKET.
Det var jätte fint och det är jätte roligt att de gift sig men helt ärligt så är jag inte så intresserad att jag vill veta minsta detalj om ALLT. Men tydligen är det många som vill det ;)

Jag, Rasmus, Tobbe och Kita åkte till Tobbes föräldrar på fm och hjälpte till att börja fixa iordning poolen. Målet är att den ska vara redo att grisa i när Tobbe och Tobbes pappa drar till norrland på Torsdag.
Jag har 3 dagar att jobba veckan som kommer sen är det min tur att få vara hemma och njuta med min prins. Jag hoppas att det blir riktigt härligt sommarväder lagom tills dess.

Efter lunch åkte vi till mina föräldrar på Bullandö. Efter hundpromenad och besök hos Emma och Isabelle där Rasmus fick en lite försenad men dock sååå fin ettårspresent åkte vi ut till Fårholmen, ön precis utanför där vi har båten och avnjöt middag i solen.
Det var underbart varmt och härligt!


Familjen


Rasmus myser med mormor


Lite vällingmys i kvällssolen


Lagom tills vi skulle äta middag somnade Rasmus i sin vagn som vi lyckades släpa med ut på ön!


Mysigt och fint men kallt!

När solen gick ner blev det riktigt kallt. Märks fortfarande att den riktiga sommaren inte har kommit ännu. Är det lä och sol är det väldigt skönt men på vägen hem visade termometern i bilen 12grader... Hua!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0