Prickig korv

Om man blir prickig av tredagarsfebern? Det kan jag lova att man blir!!!
Jag har en liten prickig korv här hemma:

Rasmus är lika glad, prickig eller inte prickig


Observera den härliga dreggel-tråden ;)

Idag har Rasmus varit på 8-månaders besiktning. Han gick igenom galant!
Däremot har han stannat upp väldigt mycket i vikten. Kan man inte tro när man ser våran lilla köttbulle! :P
Men vi skulle hålla lite koll på hur han äter och så ska vi tillbaka om 4 veckor och se så han inte har stannat upp.

Rasmus 8 månader:
9570g
69,7cm

Han har gått upp 270 gram på 2 månader! Snart är han 70 cm, då kan han äntligen börja mäta sig på mätstickan i hans rum :)

Jag passade på att flirta in mig hos MVC för att få en tid att få ut nya minipiller. Jag hade sån tur att en av barnmorskorna hade en avbokad tid så jag fick komma in direkt. Vadå 2 flugor i en smäll!! :) Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0