Måndag igen

Natten till idag klarade sig Rasmus utan alvedon, man kännde redan på kvällen att febern inte var lika hög. Imorse var han "nere" på 38.3 och var riktigt pigg.
Har inte tempat något mer idag då han varit sig själv helt och hållet och inte kännts varm alls. Han har bara sovit lite extra.
Däremot är det tydligen min tur nu. Jag har kännt mig febrig och har haft sprängande huvudvärk hela dagen. Tur att Rasmus sov länge på eftermiddagen så jag kunde mysa ner mig i sängen jag med :)
Så länge jag har alvedon i kroppen känner jag mig ok men annars är det inge vidare. Hoppas på att vakna upp på topp imorn!

Vi håller fortfarande på att jobba med att Rasmus ska stöka mindre på kvällarna men det är bökigt hur vi än gör det känns det som. Idag var han vaken från 15.30 och var jätte trött vid 19.30 när han hade fått kvällsvällingen och borstat tänderna. Han somnade ganska snabbt men som vanligt vaknar han efter ca 1 timme och är hur PIGG som helst och vill bara upp och leka... Sen tar det evigheter att få honom att komma till ro igen. Har man tur sover han den gången för natten.
Suck... I skrivandes stund vakna han igen... Bara att gå och försöka natta igen...
I be back med lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0