Helgen

Fredagen tillbringade vi hemma och hade mys. På lördagen lämnade jag Rasmus och Kita hos mina föräldrar där de fick stanna över natten.
Båda hade skött sig bra! :)
Jag och Tobbe var på inflyttningsfest och hade riktigt roligt. Det kändes i huvudet idag. Och jag är så trött så att jag tänker snart krypa ner i sängen och kolla på film och krama kudden och Tobbe.
Rasmus sover redan duktigt. Har börjat fungera riktigt bra. Han kan vakna någon/några gånger på natten men somnar för det mesta om själv utan skrik och utan att få välling!

Idag efter att vi hämtat Rasmus och Kita var vi på fika hemma hos Henke, Mervi och Felix. Rasmus fick pröva Felix gåstol och var MYCKET nöjd så vi fick låna hem den! Felix var så gullig och sprang runt och puttade på Rasmus medan han sa "hjälpa bebis". Så söt!


Rasmus i fredags morse. Sitter och tittar på barnprogram på morgonen!


Kita i fredags morse. Ser riktigt skönt ut... Eller???





Såååå roligt att knata runt i gåstolen tycker Rasmus. Och det är verkligen fullt fart framåt och noll kontroll. Och han kom snabbt på att man kan få tag i mycket roligt i den höjden.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul med fest! :)

Skönt att sovandet fungerar bra. Efter några veckor med sömnstrejk så har det fungerat bra ett par nätter här åxå. Jag hoppas det håller i sig.

Härliga bilder!

KramKram!

2010-01-25 @ 09:59:06
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0