I Ramnäs på besök

Igår åkte våran älskling/pappa/husse till Sälen med jobbet.
Jag, Rasmus och Kita begav oss ut till våran underbara Kattis på Siggesta och hade mysmiddag tillsammans med Nadde och Heidi. Sen sov vi kvar! Jätte härligt.

Vi begav oss hemåt på förmiddagen och pysslade lite. På Eftermiddagen lämnade jag Kita hos Tobbes föräldrar sen åkte jag, Rasmus, Bella och mötte Sofia och tog oss till Farsta Centrum (efter mycket om och men med sena tunnelbanor). Väl där mötte vi mams och paps och packade in oss i bilen med dom och började trippen mot Ramnäs till Syster yster, Jocke och de 3 söta barnen!
Rasmus har varit på TOPP humör idag trots att han både fått åkt buss, tunnelbana och bil under låååång tid. Han har skrattat och busat hela tiden, min lilla sötskrutt!

Vi kom nyss hem Rasmus och jag. Jag satte på Rasmus pyjamas och bäddade ner honom i sängen. Det känns riktigt tomt här hemma. Ingen Kita och ingen Tobbe...
Vi ska nog överleva än då. Det blir ju härligt mycke plats i sängen i alla fall :)

Rasmus stora hobby är fortfarande att BUSA med hundarna:


Kita är världens snällaste. Rasmus kan krypa fram och ta allt hon leker med ur hennes mun!


Bella går varje dag fram med leksaken till Rasmus så att han ska ta tag i den så de kan ha dragkamp. Rasmus är inte sen på att hänga på leken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0