Gustavsbergsbadet

Idag åkte jag, Rasmus, Mervi och Felix till Gustavsbergsbadet och badade.
Vi var där vid strax efter 9 och det var inte alls mycket folk, jätte härligt!
Rasmus tyckte att det var jätte roligt att bada. Vi varvade att plaska i "babypölen" och varma bubbelpoolen. Rasmus var nöjd och glad hela tiden och vi bade över 1½ timme.
Felix kramade, pussade och ville hjälpa "Masmus" hela tiden, han är så himla go!

Ojojoj vad Rasmus sov efter badet, över 2 timmar och det är verkligen inte vanligt!
Jag var också helt slut efter... Borde städat men däckade i soffan. Kanske inte var så smart att svira runt när man inte känner sig bra... Men roligt var det och göras igen ska det!

Ikväll har vi en lugn kväll med godis och cider. Rasmus sover redan för natte och jag trot varken att jag eller Tobbe blir långvariga ikväll inte. Gääääsp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0