Skogsmullen

Rasmus älskar att gå i skogen, och duktig har han blivit. Han tar sig fram riktigt riktigt bra nu.
De senaste dagarna när jag har kommit hem från jobbet och vi har ätit middag har jag, Rasmus och Kita gått ut på promenad. Jätte mysigt!
Vi kommer inte så långt som vi skulle behöva för att jag skulle få motion men Rasmus och Kita är hur nöjda som helst.

Våran alldeles egna lilla skogsmulle


Det finns mycket att undersöka!

Igår beställde jag massa fina kläder till Rasmus från HM. Har insett att Rasmus garderob är en katastrof. Han har massa kortbyxor och t-shirts men hade ont om långärmade tröjor, mjukisbyxor, munktröjor och strumpor.
Det mesta som gick att ha för ett tag sen är för litet...
Sen har Rasmus världens bästa mormor som tog klädkrisen på allvar och shoppade kläder till Rasmus idag!
Det blev 10 par strumpor, 1 fleecetröja, 2 t-shirts, 2 långärmade tröjor och 2 par mjukisbyxor.
Helt perfekt, tack så hemskt mycket igen!

Det har fortsatt att gå bra för Rasmus på förskolan. Idag sov han där för första gången. 1 timme sov han och vaknade precis lagom till nör Tobbe kom för att hämta honom. Han hade tagit lite tid på sig att somna men det hade gått bra!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mormor är sååå stolt över sin Rasmus som är så duktig på dagis!

2010-08-13 @ 10:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0