Skansen

I fredags efter jag slutat jobbet åkte vi ut med båten tillsammans med min mamma och pappa.
Vi hade det helt underbart! På fredagen grillade vi och åt gott och när Rasmus sov för natten åt vi MASSA goda kräftor.
Rasmus vaknade vid 7 på lördagsmorgonen, i vanliga fall blir varken jag eller Tobbe överlyckliga men i lördags var det verkligen värt det. Vilken morgon! Helt vindstilla och spegelblankt på vattnet och soligt och varmt. Åh vad härligt!


Bus i båten!


Morgon-promenad!


Lite bad!


Båtarna


Våran än så länge odöpta båt


Rasmus är ingen badkruka inte!

Idag har Rasmus varit på äventyr med moster Anna och Fredrik. Dom åkte till skansen. Rasmus tyckte det var jätte roligt och var på toppen-humör hela dagen. Han var totalt slut när han kom hem :)


Hoppla lilla grisen!


Mätt kille efter lunchen!


Vill visst komma liiiiiite närmare älgarna


En kille som stormtrivs!

Rasmus somnade tidigt ikväll vilket är förståeligt! Imorn är det dags för förskolan igen och tråkigt nog träffar jag inte Rasmus på hela dagen imorn förutom en pyttestund på morgonen för vi ska iväg med jobbet och kommer hem på kvällen när han sover...

Kommentarer
Postat av: Maya

Du har fått ett Award av mig :)



http://mayaindianen.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html

2010-08-19 @ 23:49:30
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0