Påskhelgen

Det har varit fullt upp hela långhelgen.
Långfredagen spenderade vi hos mina föräldrar tillsammans med systrarna och Rasmus kusiner. Det blev massa god mat, härliga promenader, påskäggsletning m.m. Vi sov över till lördagen.

Snart bär det av!


Rasmus hittade sitt påskägg i mormor och morfars vedbod

Påskafton spenderade vi hos Tobbes mormor och morfar tillsammans med Tobbes familj. Även där alldeles för mycket god mat. Med där var även Tobbes brors och hans flickväns nya husdjur, grisen Rocky!!!
¨
Rocky får träffa Bella. Här ser man hur sjuuukt liten Rocky är när man tänker sig att Bella är en liten 3kg hund! ;)

Morgonbus!

Rasmus och Bella busar på balkongen. Mitt på dagen på påskafton visade termometern härliga 27grader på våran balkong!
Påskdagen lämnade jag Rasmus och Tobbe redan vid halv 6 och tog med mig Kita och åkte på hästtävling med Kattis och Ozzy. Det är sååå roligt att vara med på tävlingar och titta och jag blir så sjukt sugen och längtar tillbaka till min hästtid. Nu måste jag hitta någon häst att börja rida minst 1 dag i veckan i alla fall.

Annandag påsk vaknade jag på toppenhumör ända tills jag möttes av snö, ja SNÖ!!!! Morr... Vi som har satt på sommardäck och jag behövde ha bilen. Det fick bli buss för mig och Rasmus ut till Siggesta för ännu en dag med hästhoppning. Rasmus älskar att vara med i stallet och titta på hästarna :) På eftermiddagen hade snön försvunnit så Tobbe kunde hämta oss i alla fall :)

Snön bara vräkte ner när vi stod och väntade på bussen

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mysiga påskbilder! :)

2010-04-06 @ 08:32:45
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0