Dadada Dedede Papapa

Rasmus "pratar" och "pratar". Det är massa dede och dada och han försöker sig även på att säga pappa och vill gärna försöka härma efter oss.
Han får bättre och bättre balans och han kan stå själv några sekunder om han inte kommer på att han gör det. Släppa taget själv vågar han inte ännu.
Gå med gåvagnen är han en riktig hejjare på nu! :)

Idag tyckte jag det var dax att göra en våruppfräschning av vagnen.
Jag tvättade först korgen och sen vinteråkpåsen (den får säga hej då för denna vinter nu).
Därefter åkte chassit in i duschkabinen och blev skrubbad:



Efter det var det suflettens tur att bli skrubbad med diskmedel och vatten:

När den var torr blev den impregnerad.

Jag är riktigt nöjd med resultatet och ännu mer nöjd med den nya sittdynan minimizer från Emmaljunga som vi åkte och köpte idag på eftermiddagen:

Så snygg vårfräsch vagn!

Rasmus fick även överdragsbyxor från polarn och pyret som jag köpt på tradera. Nu är han redo för vårens utelekar!

Kommentarer
Postat av: Li

Sååå tjusig den blev!!! Härligt med vårstädning!

2010-04-09 @ 20:48:24
URL: http://wonderfuldarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0