Mys på hotell

Igår tog jag, Tobbe och Rasmus in på hotell. Scandic Continental i Centralen.
På vägen in till stan tog vi självklart den bussen som Tobbes pappa körde. Rasmus fick självklart pröva att köra buss!
 
 

När vi kom fram till hotellet så började vi med att bara slappa på rummet. Rasmus bestämde sig nämligen för att klistra fast sig permanent vid mitt bröst.
 
Vi var nere vid baren ett tag men då vara Rasmus bara kinkig och tråkig så vi höll oss på rummet tills det var dags för middag. Rasmus hade då ätit massor och inte sovit på länge så vi hoppades att han skulle sova....
Trodde vi ja!!! :P
Han kämpade för att hålla sig vaken genom hela middagen (vi åt kantarellmacka till förrätt och hängmörad oxfile till varmrätt), så vi fick turas om att ha honom i knät för att få äta.
Runt 22 efter att jag hade tryckt i mig en efterrätt med vaniljglass och varma hjortron gick Rasmus och jag upp på rummet. Han fick käka lite, då tog det 2 min så sov han. För natten!
Sen var han med i vagnen vid baren till 02 då vi begav oss till sängarna...

Imorse vaknade av jag av denna glada kille bredvid mig!


Frukosten var kanon, som hotellfrukostar alltid är, mums! Då hade vi dessutom en super-glad kille som satt och snackade högljutt med alla runt om! Han lyckades charma de flesta med sina ljug och charmiga dubbelhaka!
Vi är väldigt nöjda med våran mysiga hotellnatt som var tänkt utan lill-killen men som blev kanon ändå!

När vi kom hem åkte vi nästan direkt till Tobbes föräldrar. Först fick Rasmus sig ett mysigt bad och efter var han såhär söt:


Hos Tobbes föräldrar lyckades vi på vinden hitta Tobbes gamla hoppgunga. Den var alldeles för stor för Rasmus ännu men med en kudde bakom blev det kanon. Lill-killen vill ju stå upp hela tiden så det här var en kanon-lösning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0