Fullt upp!

Jag trodde att man skulle vara helt ensam och aldrig ha något att göra som mammaledig. Men gud så fel jag hade. Jag och Rasmus har fullt upp hela veckorna och känner oss riktigt "uppbokade". :)
Senaste dagarna har lill-killen blivit en sån charmör. Han blir bara gladare och gladade och flirtar och busar och skrattar. Så underbart!

Det senaste som har hänt:
* Rasmus får nu sitta i framsätet i bilen vilket både jag och han tycker är toppen!
* Rasmus är sååå nära på att lyckas rulla från rygg till mage och blir skit förbannad när det inte går. Från mage till rygg har han gjort sen han bara var någon vecka.
* Rasmus älskar att dansa till "right round" Måste försöka lägga ut en video vi filmat på honom.
* I helgen gjorde jag och Rasmus massa second hand fynd = En oanvänd overall, 2 i stort sett oanvända bodysar, en prasselbok och ett mysigt gossedjur som piper, prasslar och skramlar för 165:-
* Jag har shoppat loss ordentligt på tradera till lill-killen, man kan ju inte låta bli. Vilka fynd man kan göra!
* Jag och Tess har fortsatt med våra kvällspromenader i stort sett varje kväll oavsett väder eller tid!
* Rasmus sover igen super duktigt under nätterna och är en riktigt liten morgontrött kille. Vissa dagar får jag väcka honom runt 10 ;)

Ja lite från de senaste dagarna i kort... Idag har jag och Rasmus varit med mamma som är ledig den här veckan. Vi fixade med dopklänningen som mamma håller på att sy till Rasmus. Jag tror den kommer att bli kanon!

Just nu ser vi fram emot Fredag, för då ska jag, älsklingen och lill-killen bo på hotell och lyxa lite. Tanken var att vi skulle vara utan lill-killen men han vägrar flaska så han får följa med. Ska bli riktigt mysigt. Till och med egen spjälsäng får han på hotellet ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad skönt att han är morgontrött. Viggo vill aldrig gå upp senare än 6. Zzzz... :P

2009-09-02 @ 08:04:11
URL: http://cocosflinga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0