Dålig uppdatering!

Har inte kännt någon lust alls att blogga men nu känner jag att det är dags för lite uppdatering om lillfisen!
Sen sist har Rasmus hunnit med:

19/9 - DOP! Det gick kanon och han var en jätte glad kille hela dagen. Han fick massor av fina presenter. Måste självklart skryta lite över Rasmus duktiga mormor som har sytt klänningen helt själv. Den är sååå fin!



21/9 - Rasmus 4-mån dag. Han fick smaka potatis för första gången. Ingen succé där inte. Hua vad han grinade illa. Han vände sig dessutom på öppna förskolan för första gången från rygg till mage.... Och sen dess... Vänder han sig heeeela tiden. Det spelar ingen roll vart man lägger honom på rygg så rullar han direkt till mage. Man får tvångshålla på skötbordet för han bara ler och rullar runt ;)

28/9 - Rasmus håller på att få en tand!!! Jag kännde den igår på kvällen när han satt och sög och bet på mitt finger. Jag har anat att det var ganska nära att någon tand skulle dyka upp för det är lixom stenhård vid tandraderna och han bita ganska hårt när han leker när man ammar eller när han "tuggar" på något. Och de senaste dagarna har han i stort sett haft något i munnen hela tiden. När jag kännde tanden blev vi tvugna att titta med en stark lampa i munnen och visst, nere på hans högra sida fram är en liten tand på väg upp..
Jag säger bara stackars mina TUTTAR!!! Han vägrar fortfarande att ta flaska och jag skulle mer än gärna byta ut något/några mål på dagen när han ligger och biter och busar med mina tuttar sammtidigt som han äter. Men vi får fortsätta att kämpa på!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Oj vad det hinner hända grejer när man inte hinner läsa på ett tag. Kuul med bilder! :)

Självklart ok att länka. ;)

Kraam!

2009-09-29 @ 11:16:24
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/
Postat av: Angelica

Det beror på vad man har för "underlag" vi har använt playdo/trolldeg då tar det typ 3sec innan man får dit handavtrycket :) Det e både jättekul å lätt =P hoppas allt är bra med er =D

2009-09-29 @ 11:54:07
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0