Underbara morgon!

Lika bortskämd som vanligt. Har varit uppe sen halv 9.
Hundarna och Rasmus ligger och snusar så gott fortfarande. Så mysigt att äta frukost i lugn och ro på morgonen och hinna med massa "att göra" innan Rasmus vaknar och det är dags för första promenaden!

Fynd-Milla har gjort det igen.
Hittade en kanon-fin åkpåse på Tradera igår. Jag slog till direkt när annonsen las in och köpte direkt.
295:-


Önskar att jag var Rasmus i vinter som fick ligga och mysa i den där en härlig vinterdag med minusgrader!
Idag blir det öppna förskolan på E.m.

Kommentarer
Postat av: Tina

Kanonfynd! Jag var inne på pippilotta.se och fyndade förra årets model för 495kr st. Jag behöver ju två så det kändes jätte billigt... Men det kanske va tradera man skulle letat på! Hoppas du har det toppen!

2009-10-16 @ 18:20:40
URL: http://minafinatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0