Rasmus bus-troll!

Inatt hade jag, Rasmus och Kita nattgäster. Nämligen Kattis och Ozzy. Riktigt mysigt!
Kattis och Ozzy försvann iväg vid 8 imorse för Kattis skulle jobba. Vi låg kvar och degade i sängen. Rasmus somnade om och sov till 10 så jag han fixa massa annat!
Vi tog bilen ner till Gustavsbergs hamn och tog en promenad med vagnen och Kita, sen gick vi självklart förbi Pinochio (second hand-butik) och kikade lite. Men jag gick faktiskt ut tomhänt!
Kikade mest efter någon bra vinteroverall men hittade inget bra. Blir någon av overallerna jag hittat på Tradera! :)

När vi kom hem var Rasmus jätte hungrig så jag gjorde iordning gröt som han fick blåbärspuré till. MUMS tyckte han! Efter det åt han även en halv banan och två clementin-klyftor!
Medan jag fixade iordning gröten kom Rasmus på att när man sätter sig upp i babysittern så hittar man FÖTTER! Skit spännande verkade det som. Han har nog aldrig lyckats komma åt dem förut med lilla magen i vägen :P

 

Tur att han sitter fast...

Efter att han ätit var det dags för en lite sovstund så jag lämnade honom i spjälsängen med Laban-snutten. Han låg och bökade runt som bara den, när jag gick in för att kika till honom så hade han busat ordentligt:


 

Tobbe kommer hem någon gång efter halv 5 då ska vi till hans mormor och morfar på middag!


Kommentarer
Postat av: tina

Va härligt att han kan somna själv i sin säng! Det gör det hela lättare för framtida "dagis-fröknar" =)

Han e så himla fin din Rasmus!

2009-11-05 @ 08:32:36
URL: http://minafinatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0