På besök...

...på besök!
Idag fick jag och Rasmus gå upp "tidigt". Jag halv 8 och Rasmus väckte jag halv 9, han undrade nog varför då?
Vi mötte Malin och Nicholas vid kvart i 9 utanför jobbet och gick tillsammans in med killarna.
Tanken var att vi skulle vara med på förskolans gemensamma fredags-sångstund. Nicholas tyckte att det var jätte läskigt med så mycket folk och blev ledsen. Rasmus tyckte det var riktigt roligt så länge barnen inte lät för högt, då plutade läppen ordentligt.
Måste väl erkänna att man längtade tillbaka liiite till jobbet. Man saknar alla små söta barn!
Efter besöket tog vi en tripp hem till oss och fick lunch från Sibylla när Tobbe kom hem vid 11 (han hade halvdag)!
Nicholas fick visa Rasmus hur man tar sig framåt men Rasmus fattade inte och fortsatte att backa runt :P

Guuud vad mycket VILL HA jag känner nu. Bland annat:
TILL MIG:
*Storshopping och förnya min garderob
*Symaskin
*Nya skor

TILL RASMUS:
*Vintermössa
*Vintervantar
*Fuskpolo
*Vinteroverall
*Fleeceoverall strl 74
*Dyna till barnstolen
*Strumpor
*Varma tossor

Ikväll ska Tobbe på kryssning och jag och Rasmus ha IDOL-mys med Kattis och Carro!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha! Känner igen det där ha-begäret :) Särskilt en helt ny garderob till mig... det skulle sitta fint!

Ha en bra helg! Kram

2009-10-30 @ 19:08:24
URL: http://maj09.blogspot.com
Postat av: sussi

åhh va mysigt med idolmys...e avis. Har utegångsförbud tills jag pluggat klart.

2009-10-30 @ 19:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0