Min lilla kille är envis...

Det är ju iof inget nytt men ibland förvånas jag på nytt.
Jag kämpar fortfarande då och då med denna lilla nappflaska och försöker övertala Rasmus att det går jätte bra att äta ur den, men han är så envis och busar, spottar ut, tuggar och busar lite mer.
Igår var första gången som jag fick honom att äta lite ur flaskan och det var efter 30 min övertalan!
Jag skulle tycka att det var så praktiskt om han kunde börja ta flaskan lite då och då, både för att få lite tid ifrån honom då Tobbe kan känna sig helt trygg med att han faktiskt också kan mata honom när han är hungrig men just nu framför allt för att det är lagom kul att ha en liten busig kille med en tand som tycker det är mysigt att tugga på mina bröstvårtor!
Får en bild framför mig av Rasmus som sitter fast i mina bröst på ettårskalaset. HUA säger jag bara... ;)

Annars funkar allt toppen och jag stormtrivs med att vara hemma med Rasmus. Vi får dagarna och veckorna att rusa iväg! :)

Just nu är Rasmus inne i en period där prutt och hostljud is the shit. Jag lyckades få en film på honom i fredags när han tycker det är hysteriskt roligt när jag och Sussi sitter och hostar. Lyckades inte lägga ut den här på bloggen men den ligger på min facebook.

Nu ska jag återgå till matlagandet. Hemmagjord potatis och purjolöksoppa blir det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0