Heldag med härligt sällskap

Idag har jag, Rasmus och hundarna haft sällskap av Maya och Lilima hela långa dagen. Riktigt trevligt och mysigt!
Lilima tyckte att hundarna var riktigt roliga och kröp efter både Bella och Kita hela tiden i början, hon fick stå ut med en hel del pussar vilket hon inte tyckte var så hemskt! :)

På eftermiddagen var vi ute på en riktigt höstruskpromenad. Det blåste svinkallt och hängde regn i luften men vi klarade oss precis utan att bli blöta.

Rasmus sov bara 30 min på hela dagen och var med och var nöjd i stort sett hela tiden men vid 6 tiden blev han bra sliten och han somnade direkt med sin mysiga labansnutte när jag la ner honom i sin säng



Jag filmade alldeles nyss mina två killar när Tobbe försöker lära Rasmus att krypa. Snacka om ett gott skratt! Rasmus backar nöjt på golvet, ordet framåt existerar inte för honom ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Viggo tar sig mest bakåt han med, precis som sin far när han var liten. :P



Kul att ni snart börjar på babysimmet. Det är häftigt att se hur bekväma bebisarna är i vattnet från första början. :)



Kram!

2009-10-14 @ 09:14:19
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0