Grymma fynd!

Idag har jag och Rasmus tillbringat våran dag tillsammans med Malin och Nicholas.
Vi packade in två vagnar, 2 bebisar och 2 mammor i Malins och Nicholas volvo och begav oss till Nacka Forum.
Jag lämnade tillbaka ett fotoablum på guldfynd som vi fick dubletter av på dopet.
250:- att spendera åt Rasmus.
Jag och Malin blev helt shopping-galna när vi kom in på HM med lyckades hejda oss rätt bra.
Jag hittade ett 2-pack pyjamaser till Rasmus som han är i akut behov av och en super söt tröja.Tillsammans 200:-

I kassan tar jag fram mitt HM-kort (vilket i själva verket var ett presentkort som det tydligen fanns pengar kvar på). Så för 72:- fick jag min shopping på HM =)

Vi lunchade i Forum och drog sedan vidare till second hand butiken Pinochio i Gustavsbergs hamn.
Där hittade jag en super fin Ikea Gulliver stol till Rasmus för 50:- som jag precis har storrengjort. Blev i kanonskick igen. Ska be mamma sy en fin dyna till den så sitter Rasmus perfekt sen. Fyndade även 2 bodys och en bodysuit. Allt jag har fyndat idag var för Rasmus 250:-!!! Duktigt tycker jag!
 

Rasmus var på bushumör precis som alla kvällar precis innan han ska sova


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag såg er idag! När du packade bilden FULL med barnvagnar, ungar och stolar! =)

Fanns det fler såna stolar? Jag vill ha en oxå!

Bäst att inte introducera flaskan för sent. Det tog flera månader att vänja Stella så nu ska jag börja i tid! I morgon! Kram

2009-10-14 @ 23:22:24
URL: http://minafinatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0