Fredag igen! =)

Lyckades aldrig blogga igår då vårat internet tyckte att det var roligt att fi**a sig...
Äntligen Fredag igen... Egentligen borde kanske inte jag längta efter fredagar eftersom jag inte jobbar men det är ju så underbart eftersom alla är så glada och jag får oftast roligt sällskap på kvällarna =)
På vardagarna brukar Tobbe somna vid 9 :P

När Tobbe jobbat klart idag mötte jag, hundarna och Rasmus honom i centrum så shoppade vi lite godis, gott att dricka till oss.
Kita fick en fredagspresent som hon direkt förälskade sig i:

Hon gick och la den på ställen så Bella inte kom åt den och nyss somnade hon med "Doris" som leksaken nu heter som huvudkudde!
Rasmus ligger på golvet och sprattlar:


Snart kommer Kattis hit så ska vi laga någon god middag. Sen blir det soffan, IDOL, godis, cola! Det kallar jag fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0