En segdag...

Är fruktansvärt seg och trött idag. Rasmus däremot har det varit full rulle på idag!
Nu sover han riktigt tungt efter att ha kämpat vaken i flera timmar :)
Igår kom han på att när man håller i hans armar och han står så liksom "hoppar" han genom att spänna benen, slappna av, spänna benen, slappna av osv... Riktigt jobbigt för mina armar vill jag lova och sen han kom på det igår är det de enda han vill göra ;)

Massa bus med kameran:




Rasmus är så stolt att han kan få tag i saker med båda händerna samtidigt. Jag är imponerad! Inte ens hans pappa kan göra två saker samtidigt.


Tobbe är iväg på middag med några arbetskamrater idag och jag och Rasmus väntar på att Emma och Adde ska komma och äta middag med oss idag. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0