Badbyxor till lillfisen!

Idag kom sakerna från Pippilotta.
Dessa snygga badbrallor ska Rasmus få inviga sitt första babysim med på söndag:


Han fick den här snygga scarfen också:

Sen fick lillkillen 2 par söta vantar och en ny body också!

På eftermiddagen var vi på BVC med mammagruppen och diskuterade olycksfallsrisker. Hoppas verkligen att man slipper med några hemskheter, framförallt kvävning... Usch vad hemskt det var när de visade hur man skulle göra om något fastnade i halsen på dem...
Har precis varit ute på långpromenad med Tess och pudlarna. Nu är det dags för soffmys med mina killar!

Kommentarer
Postat av: Methela

Vilka härliga lår han har :)

2009-10-19 @ 20:35:46
Postat av: Susanne

Snygga badbrallor! På söt kille! :)

Jag måste åxå lära mig hur man gör om dom sätter i halsen. Jag fick lära mig det någon gång för 100 år sen men det har jag glömt... Usch! Otäckt om det skulle hända.

2009-10-19 @ 21:10:51
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0