Snörvel!

Jag har varit förkyld i ett par dagar nu och bara väntat på att Rasmus ska blir det han med.
Han började lite smått i förr går med att nya hysteriskt hela dagen och fortsatte även igår och med att nysa hysteriskt snackar vi alltså ca 30 gånger på en dag MINST!
Idag började det rinna lite ur hans lilla näsa också men humöret har varit på topp hela dagen ändå!
Jag är tokförkyld och lite mer seg... Bara att hoppas att vi klarar oss utan feber och att Rasmus får fortsätta att sova utan täppt näsa :)

Annars händer det inte så mycket. Jag kämpar på med att Rasmus ska tycka det är fantastiskt gott med mat och gröt, går si så där!
Är trött på amning nu... Vill sluta på dagtid. Kväll och morgon fortsätter jag gärna med ett tag till!
Gäller ju bara att även Rasmus håller med i detta beslut och det kommer nog ta ett bra tag till...
Annars snörvlar vi vidare tills något annat skoj händer!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Viggo är åxå förkyld... Hoppas det är snabbt övergående. Krya på er!

Kramar!

2009-11-11 @ 09:12:15
URL: http://cocosflinga.wordpress.com
Postat av: älgen

nä stackare! jag skulle stannat och tagit hand om er! hoppas du mår bättre snart! Bröööl

2009-11-11 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0