Pissväder

Jag inte blev man glad när man såg vädret när man vaknade i morse. Jag drog mig verkligen för att gå första promenaden med hundarna. Var lagom mysigt när jag kom tillbaka med två dygnsura hundar och en genomsur barnvagn. Den enda som var riktigt nöjd var såklart Rasmus som satt nöjd och torr i vagnen. Han tyckte det var jätte spännande med snöblandat regn somn piskade mot regnskyddet ;)

Jag velade in i det sista om vi skulle ta oss till öppna förskolan idag men till sist bestämde jag mig. Vi tog bussen till centrum för att slippa promenera så långt.
Idag var det fotografering på öppna förskolan för dem som hade skrivit upp sig. Jag gjorde aldrig det sist. Men det fanns luckor i schemat så jag och Rasmus hoppade in lite spontant. Rasmus la på sin allra bästa charm och busade för fullt framför kameran. Hoppas bilderna blev bra, det får vi se nästa vecka!
När vi var inne på sångstunden så tyckte jag genast att det var värt att vi tog oss dit, han älskar det verkligen!!!

När vi skulle hem gick ingen buss så jag blev dyngsur och väl hemma var det bara att ta ut hundarna på en runda ;) Underbart!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja den som fick sitta varmt och gosigt i en skön vagn nu... Nu kan det lika gärna bli snö och vinter på riktigt istället för sånt här ruskväder. Och sen är det jul... Det kommer ju att vara extra mysigt nu när man har barn. :)

Kram!

2009-11-05 @ 23:33:17
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0