Listan har blivit kortare...

Jajamen. Listan på allt VILL HA för stunden till Rasmus är nog avklarad.
Igår köpte vi en ny bilstol till honom. Tog ett bra tag innan vi lyckades hitta en som satt bra i bilen eftersom vi har sportstolar fram och själva stödbenen som ska stå i sätet blev jätte ostabilt på flera modeller. Vi trodde att vi bara kunde välja den som var snyggast, betala och sätta in den i bilen (typ 15 min). 1½ timme senare åkte vi från Barnens hus med en Britax High Way som sitter stabilt i bilen, dock inte så vacker men vi valde självklart säkerthet före hur snygg den var ;)
Rasmus var hur nöjd som helst i den nya stolen!

Och idag beställde jag lite grejer från Pippilotta:
* Fuskpolo
* Thermo-tossor
* Manchester-tossor
* Laban-mössa
* Vinterfodrade vantar
* Strumpbyxor som ska användas som långkalsonger när det är riktigt kallt
* Strumpor

Och på Tradera har jag köpt:
* En bärsjal
* En vinteroverall med matchande tjock mössa

Nu är det bara min garderob som vill förnyas ordentligt. Kanske nästa månad? ;)

Igår var vi hos mamma och pappa och åt middag och kollade på The proposal (den var skit bra!). Det blev färsk sik som mamma och pappa hade fått i nät som vi rökte och åt med potatis och romsås. MUMS!
Rasmus fick en leksak från mamma och pappas grannar som har direkt godkännde:

Så himla söt liten skaller-älg!

Rasmus och mamma testar nya leksaken!

Nu har Rasmus andra tand kommit upp ur tandköttet så man ser den! Även den är vass vill jag lova, han har redan testat den på mina stackars tuttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0