En helt vanlig dag...

med lite att göra i alla fall!
Idag tog jag, Rasmus och hundarna en långpromenad i det kalla vädret på förmiddagen. Vi höll ett högt tempo för att hålla oss varma och på tillbaka vägen höll jag på att dö av värmeslag i stället ;)

Bevis på att det faktiskt snöade! =)

Vid halv 1 promerade Jag, Rasmus och hundarna till Tobbes mormor och morfar där vi blev bjudna och på lunch och fika. Rasmus blir alltid så himla lycklig när han kommer hem till dem. Helt underbart att se! Han bjöd på sitt allra bästa humör!
Jag och Tobbes mormor satt och kacklade ett bra tag och appropå ingenting berättade jag att jag hade gjort ett så bra fynd på vinteroverall till Rasmus. Då gick Anikki iväg en stund och kom tillbaka med en jätte fin nyinköpt Hm-overall som hon hade köpt till Rasmus som var tänkt som julklapp men han fick den idag i stället. Verkligen jätte fin!


Älsklingen i nya bilstolen!

När Tobbe hade jobbat klart åkte vi hem till hans föräldrar och blev bjudna på middag. Rasmus åt även han middag. Han fick spagetti och köttfärssås med majs och ärtor till, han fick i sig "hela" (pytteliten) portion och fick katrinplommonpuré till efterrätt vilket han verkligen gillar!


Rasmus använder Farfars popcorn-skål som tuggring!

På kvällen när Rasmus var färdigammad för natten lämnade jag grabbarna och smög tillsammans med Kita till till Kattis och Felicia som bjöd på Cola och kladdkaka! Vilken lyx jag har haft idag!
Tack allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0