Drömnatt!!!

Såhär får nätterna gärna vara för alltid.
Rasmus somnade ju som sagt själv för natten vid 20.27 exakt igår :P
Han har vaknat till några gånger under natten men direkt somnat om.
Han vaknade första gången på riktigt i morse vid 07.30!!!!
Då hade jag redan varit uppe och pumpat ur mjölk för att jag höll på att sprängas och direkt när han vaknade så fick han flaska...
Tro det eller ej men av ren yrvakenhet så drack han upp allt i flaskan!
Nu ser vi stoooora möjligheter!!! ;)

Blev bara tvungen att skryta lite... Och just det... Han sover fortfarande (08.57).
Jag ska äta frukost i lugn och ro!

Kommentarer
Postat av: Tina

Skönt med en sån lugn skön natt! Jag har inget att klaga över egentligen men du har det nog snäppet bättre =P Kram

2009-12-01 @ 20:29:56
URL: http://minafinatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0