Det går bra nu...

Ibland måste man se möjligheterna.
Jag ser just nu möjligheter med att vi har hållt oss ifrån akuten sen i fredags. Det känns bra!
Rasmus verkar inte ha några större men efter hans tragiska olyckor och har varit på glatt humör.
Dock har han nu åkt på en rejäl förkylning. Den jag skrev om sist var bara en luring, det blev aldrig något.
men natten till idag (självklart när vi sov hos mina föräldrar och inte hade tillgång till näsdroppar) så blev han jätte täppt i näsan och småbökade lite under natten. Men han sov väldigt duktigt ändå!
Han har varit på bra humör trots lite snor så vi gick på babysimmet ändå. Rasmus storm-gillar det!
Nästa vecka är det dags för första dyket om han är redo och inte är förkyld det vill säga! =)

Imorn ska vi gå på babykonsert i kyrkan med Malin och Nicholas om vi alla känner oss pigga och glada!

Nu är det tydligen klart att barn från 6mån får ta influensa-vaccinet. Har dock fortfarande inte bestämt mig hur jag ställer mig till det hela. Avvaktar nog ett tag till för att se hur andra små-bebisar reagerar på vaccinet. Rasmus ska absolut inte vara en av testkaninerna... Hua, sprutor är tillräckligt läskiga bara i sig...

Kommentarer
Postat av: malin

hej!

nej jag har inte heller bestämt mig om vaccinet till lilleman.. dom är ju så små..

men det borde ju inte rekommenderas om det inte är säkert kan man tycka. vi får se om man hör nåt mer om det snart! kram malin och nicholas.

2009-11-16 @ 10:15:00
Postat av: Åsa

Fy vad läskigt med armen, och så skönt att allting ordnade sig! Tänk ändå att du så fort märkte att det inte stod rätt till, man känner sin bebis väl trots att de inte kan prata :)

Och det där med vaccineringen, vi ska nog vaccinera. Tänker att det är mer fördelar än nackdelar..

Kram!

2009-11-16 @ 15:30:37
URL: http://maj09.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0