Sol och bad!

Igår till idag sov vi kvar hos Tobbes föräldrar. Fick därför en helt underbar sovmorgon.
Rasmus var jätte pigg och låg och hade sina grymtningar för sig runt halv 8. Då kom farmor in och hämtade honom och vi kunde sova vidare.
Vid halv 10 kom en hungrig Rasmus in och käkade lite sen fick han vara med farmor igen. Jag lyckades sova ända till halv 11. Så himla underbart!!! :)

2 dagar i rad har Rasmus tillbringat hela dagarna i bara blöja i skuggan och ända varit jätte varm. Han har båda dagarna fått bada i en liten balja på altanen vilket han tycker är underbart!

I skrivandes stund så dricker jag cider. Jag fick lite cider i ett glas från Tobbe, min favorit i vanliga fall. Hannas smultron 4,5 och jag tycker det smakar så sjuuuukt mycket alkohol! Shit!!! Hur är det möjligt??
Just nu känns det som att jag kommer fortsätta leva på läsk, det här var inte min grej ännu... ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt att du fått sova. Skönt med lite avlastning emellanåt. :)

2009-06-30 @ 08:21:27
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0