Rasmus bökar

Jaha så var klockan 5 på morgonen och jag och Rasmus är uppe. Härligt!
Han har nästan bökat i en timme nu.
Legat och gnällt i sängen och sparkat och varit riktigt förbannad. Inte direkt gråtit/skrikit men verkligen protesterat. Jag trodde det var magen som spökade ända tills vi nyss gick upp och böt blöjan (lite kiss i) och jag la honom på en filt på golvet.
Nu är han as nöjd och ligger och joddlar och grymtar!
Han var nog bara inte trött helt enkelt vilket är ganska förståeligt för han sov väldigt mycket under kvällen igår vilket han inte brukar.
Så nu är det väl bara att vänta ut lill-killen tills han blir trött igen så vi kan lägga oss i sängen igen.
JAG ÄR TRÖTT!
Och ger han sig inte snart så blir det pappas tur att gå upp kan jag lova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0