Lite skryt!

Ja ibland får man ju faktiskt skryta lite också. Att jag glömt bort det! Helt otroligt....
Jo jag gick ju upp ganska exakt 10kg under graviditeten. Förra helgen när jag vägde mig (9 dagaar efter förslossningen) hade jag gått ner 7 kg! =) Det var jag jätte stolt över.
Den här veckan som varit har jag promenerat med hund och vagn jätte duktigt och trodde jag skulle gått ner lite grann i alla fall.
Men jag hade gått ner de 3 sista kilona när jag vägde mig igår + lite till!!! =)
Så nu väger jag lite mindre än innan jag blev gravid!
Lite skryt från mig...
Nu ska jag lägga mig och vila lite innan Rasmus vaknar i vagnen!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh, lyllos dig! Jag har tappat 15 kilo men har ändå 15 kilo kvar. Pust! :P

2009-06-07 @ 22:24:33
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0