Jag är en paraplytjuv...

Ja det är en sak jag måste erkänna.
Jag och Rasmus var och handlade lite på coop idag. Jag tror minsann att jag var lite tankspridd.
Rasmus satt i sitt babyskydd i en kundvagn och jag plockade det vi skulle ha, betalade ALLT trodde jag.
Men när vi kom ut till bilen så hade vi snott ett paraply för 19.90:- som hade hamnat lite under babyskyddet.
Förlåt coop men vi orkade inte gå tillbaka i ösregnet för ett paraply så tyvärr gick ni idag 19.90:- back ;)

Nu ska jag klä av Rasmus och bädda ner honom i sängen. Vi kom precis hem från massa mys hemma hos Tobbes föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det tycker jag dom kan bjussa på. ;)

2009-06-14 @ 10:47:01
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0