Hos doktorn

Igår kom det i 3 omgångar var/vax ur Rasmus ena öra.
På kvällen ringde jag sjukvårdsupplysningen och de tyckte vi skulle ta kontakt med läkare idag.
Så imorse ringde jag till skärgårdsakuten och vi fick en tid redan vid 10.50
Vid receptionen smälte alla som såg lilla Rasmus ;)
Väl inne hos doktorn konstaterade hon att det lilla örat mådde bra och att det inte var någon inflammation.
Kan ha varit så att han fått vatten i örat när vi badat honom och att det var därför som det rann ur örat.
Skönt! :)
Efter vi varit hos läkaren åkte vi till Jugges jobb och gjorde våran bil fin! :) Den blev riktigt ren!
Idag har Rasmus sovit nästan konstant sen vi var hos läkaren. I skrivande stund ligger han i babysittern och sover, har legat där sen vi kom hem.
Om jag känner honom rätt så kommer han vakna ganska exakt om 10 min och vilja bli ammad, lagom tills våran mat är klar ;)
Idag blir det grillad kycklingfilé, färskpotatis, bearnessås och grönsaker. Mums!
Sååå ren och fin den blir!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skönt att det var bra med örat! :)

Kram!

2009-06-16 @ 20:22:03
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0