Härlig sömn!

Jag tror att vi börjar komma någonstans med nätterna nu jag och Rasmus eller så är det bara tillfälligt ;)
Han bökade visserligen en hel del igår när vi gick och la oss. Han skulle självklart amma ur båda brösten så att jag bara kunde ägna mig åt honom och inte en sekund åt Tobbe. Sen somnade jag såklart med Rasmus.
Han har hela natten sovit ganska exakt 3 timmar, vaknat, ammat och somnat om direkt utan något bök.
Han vaknade som vanligt runt 6 (detta är han stök och bök tid) men idag låg han och joddlade lite granna, bråkade med min bröstvårta (jag borde spela in ljud, det låter som att han tror att han är ett rovdjur och går in för att döda).
Sen började han amma och somnade nöjt om.
Vi vaknade sen vid 9 av att Tobbe skulle upp till sjukgymnasten.
Men vi låg kvar och gosade i sängen tills alldeles nyss då Rasmus tröttnade.
Nu ligger han och myser på en filt på golvet men börjar tröttna så får nog återgå till honom :)
Ser ut att bli en innedag idag. Grått och trist och regnigt. BLÄ!
När kommer sommaren???

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha! Känner igen det där med rovdjuret. Klockren beskrivning. :) Verkar som han tar sats, anfaller och försöker slita sönder bytet. :P

2009-06-10 @ 18:24:58
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0