Duktiga killen!

Igår kväll när jag och Tobbe duschade somnade Rasmus så tungt i babysittern så jag vill inte kånka upp honom ur den för att lägga honom hos oss eller i spjälsängen så han fick sova vidare i babysittern bredvid sängen.
Nästan 3 timmar sov han där :) Duktig kille!
Sen ammade jag och la honom i spjälsängen. Trodde aldrig han skulle sova vidare där. Men jo visst! Ca 2 timmar där med! :)
Sen var det amning igen. Återingen la jag ner honom i spjälsängen och han somnade om men denna gången bara 1 timme sen vaknade han och låg och jollrade och hade sig hur länge som helst. Han var inte arg eller så men det var ju omöjligt att sova med detta ljud. Till slut tog Tobbe honom till våran säng då somnade han om igen och låg och mös mellan oss.
Han är verkligen en liten morgonbökare. Han har legat och kinkat sen halv 7 till och från så nyss gav jag upp att ligga kvar i sängen med honom. Det enda han vill är att "gå upp". Nu ligger han och stönar, pustar och ler nöjt medans han fyller sin blöja med ordentliga smattrande ljud! Snacka om nöjd med sig själv ;)



Syns det hur nöjd han är med sig själv?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Är beräknad till 26 nov, så det känns lite som en evighet kvar! Det kan vara härligt med graviditeten men när man ser dom småsöta så vill man inte vänta längre! Grattis till den lilla fina och lycka till!ta hand om er :)

2009-06-08 @ 08:58:13
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0