Äntligen internet igen! :)

Ja hem kom älsklingen och 5 minuter senare fungerade internet igen. Jag som har försökt i flera dagar.
Anledningen till att det slutat fungera är att vi sagt upp vårat bredband från Telia för att vi får tele2 genom föreningen och det började gälla nu i dagarna men lilla jag lyckades inte få det trådlösa att fungera. Men nu så :)

Jag, Rasmus och Kita har klarat dessa 10 dagar utan Tobbe riktigt bra tycker jag med lite hjälp av min familj, Tobbes mamma och Emma så har jag faktiskt fått lite annat gjort en att bara pyssla om Rasmus! Nätterna tycker jag har blivit mycket bättre under de senaste dagarna. Han sover riktigt duktigt och sover till och med på morgonen så jag får sova till 9 även fast han vaknar fortfarande med ca 3 timmar mellanrum och är hungrig. Men han somnar om så duktigt direkt!

I veckan har vi hunnit med:
* Träffa Maya och Lilimia i stan och promenerat och fikat på djurgården
* Träffat Maya och Lilimia och solat och badat
* Lunchat med mamma i Farsta och köpte lite söta babykläder
* Ätit middag med Emma och Tess
* Haft en liten mysig avskedskväll med Kattis innan hon lämnade oss i 3 veckor
... och så en massa solande och plaskande vid Tobbes föräldrars pool!

Det här vädret kan ju få vem som helst lycklig!!! :) Det är underbart!

Jag har precis nattat Rasmus inne i våran säng och han verkar sova gott. Älsklingen hoppar in i duschen nu och jag fick lite tid vid datorn. Förhoppningsvis får jag lite tid med Tobbe snart utan att Rasmus vaknar får man väl hoppas ;)

Lite bilder från veckan som gått:


                                                                                                                                    
Sitter i vagnen och väntar på att mamma ska klä på sig   


Wannabe pappa soffpotatis                      


                    
Trött av att åka buss                  Däckad i bilstolen hos Tobbes föräldrar


                                                                     
Mys med farmor och Cash i skuggan             Sprattel-mys på filten i skuggan                       

                            
                                        
Hur sliten kan man se ut egentligen?           I bärselen hos mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0