Ännu en natt med lite sömn...

men denna gång berodde det inte på min lilla prins. Han har sovit som en liten ängel i natt.
Jag kunde inte somna för än min kära Tobbe behagade att komma hem vid 4. Fattar inte varför jag inte kan somna när han är ute och ska komma hem. Har han rest bort somnar jag utan problem. Skumt det där. Låg i alla fall klarvaken till halv 5 sen lyckades jag slumra in och sov till halv 10. Jippi!
Hade en väldigt mysig kväll hemma hos mamma och pappa. Rasmus var jätte snäll och jag och mamma var ute med hundarna och barnvagnen i över en timme. Rasmus sov så gott.
Sen när vi kom tillbaka var han vaken i över 2 timmar. Perfekt inför natten tänkte jag ;)
Han sov ganska tungt på vägen hem i bilen. Och när vi kom hem vid 12 ammade jag honom. Sen sov han som en stock till halv 4! Duktig kille! =)
Just nu ligger han på en filt på golvet bredvid mig på mage och kämpar.
Det vorde något att spela in hans stånkande när han kämpar med huvudet. Denna grabb "pratar" verkligen alltid!
Han har verkligen blivit stark. Riktigt duktig på att lyfta huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0