Ångest

Idag har det varit en riktig slappar-dag. Det har verkligen vräkt ner regn i stort sett hela dagen.
Vi har hyrt filmer och legat och myst framför tv:n. Vi unnade oss även lite godis :)

Snart ska jag krypa ner i sängen, Ja jag vet klockan är bara 20.25 men jag känner verkligen för det och Rasmus ligger och sover med Pappa i soffan så bäst att passa på.
Och så till min ångest. Vi köpte mumsig mat idag. Tobbe sushi och jag thaimat. Jag bad dem att jag absolut inte ville ha starkt. Och jo gissa???
Det var väldigt mycket mer än ens liiiite starkt. Det var så det brände ganska fint.
Så nu har jag världens ångest över att Rasmus ska få världens magknip. Får se hur detta slutar i natt :(
Har i alla fall pumpat ur mjölk för två mål till honom direkt efter jag käkade så de jag kan ge under natten till att börja med i alla fall.
Tidigare när jag käkat lite stark mat har det funkat men jag har inte käkat såhär stark... Så ja det är väl bara att vänta och se och hoppas att både han och vi får sova gott i natt.

Kommentarer
Postat av: Anna

ville bara säja grattis till ert underverk

ha en underbar sommar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0