På äventyr

Det blev inga fler spyor inatt som tur var och Rasmus har sovit riktigt bra.
Imorse chockades jag av att Tobbe gick upp med Rasmus när han vaknade och jag fick ligga och dra mig. Underbart!

På dagen lämnade vi Rasmus en stund hos farmor medans jag, Tobbe och Micke åkte ut till Bullandö. Kita var självklart med också... Syrran var hemma så hon och Bella följde med oss på en tripp ut i skärgården med båten.
Vi lyckades ta oss till samma ö som Tobbe slog axeln ur led förra året. För att vara exakt så är det ett år idag! Vi kännde att vi behövde åka och "fira" på ön :)
Vi lunchade lite mumsig sallad i 24grader och sol som Tobbe sa att det skulle bli. Vi fick nöja oss med 20 grader och molnigt :) Mysigt ändå.

Äckliga Bella hittade torkade grodlår att rulla sig i. Gulligt va???


Nu badar Rasmus i sin balja i duschen med Tobbe bredvid. Jag hör massa plask och nöjda grymtningar och jollrande från Rasmus! De är underbara mina älsklingar. KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0