Le Golf och annat skoj

Igår blev det golfen, alltså lite alkohol för min del. Rasmus och Kita fick vara hos farmor och farfar :)
Kvällen slutade med en hel del bråk mellan mej och Tobbe men som ganska snabbt löste sig ändå... Skönt att Kita och Rasmus inte var hemma i alla fall så man kunde bråka utan dåligt samvete för dem.
Idag mådde jag hur bra som helst när jag vaknade och längtade så jag höll på att bli tokig efter Rasmus, så fort vi hade ätit frukost åkte vi till våran prins och prinsessa.
De hade skött sig bra. Kita hade varit väldigt bitter som vanligt när vi lämnat henne men varit duktig. Rasmus hade varit jätte snäll och slagit sovrekord. Han hade somnat 21.30 och vaknat morgonen därpå 7.30 och käkat lite och somnade om till 9.30. Snacka om duktig kille!

På eftermiddagen åkte vi hem till mamma,pappa och syrrorna. Vi käkade underbart god middag och sen spelade vi kubb. Rasmus skulle till 100% vara med hela tiden så vi turades om att kånka runt på honom samtidigt som vi spelade.
Vi testade mamma och pappas takbox till våran bil och den passade. PERFEKT! Då kan vi packa det mesta där inför norrland...

Mamma hade varit inne på Lindex idag och shoppat loss på rean till Rasmus ;)
   

 
Sötaste jackan!!! Han blev så fin i den. Strl 62 och den passade nu så den åker garanterat med till norrland!!!

Lite bilder från de senaste dagarna:

Rasmus och kompisen Nicholas ligger och "pratar" med varandra
 
Rasmus ligger och lyssnar på sin nya Tummen-speldosa. Han har även fått en ny tummen-vagnsleksak!

Rasmus "leker" i sitt gym han fått ta över från min systers barn

Skön sovstil lill-killen hade igår under min och Kattis shoppingtur i Forum Nacka

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja det är otroligt hur mycket man kan sakna en unge bara efter att ha varit ifrån dom en enda natt. Vi lämnade bort Viggo häromnatten och när jag äntligen träffade honom igen dagen efter började jag nästan lipa av lycka. :P



Vad go han är! Och vilken supertuff jacka!



Kramar!

2009-07-31 @ 16:55:20
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0