Helhelg i Flen!

I fredags begav sig jag, Rasmus, Tobbe och Kita iväg i bilen. På vägen hämtade vi upp Sussi och Åke.
Vi begav oss mot Flen. När vi var framme bytte grabbarna bil och begav sig tillsammans med Selius mot Växsjö för en lumpar-grabb helg.
Jag och Sussi mös hela dagen på Lindas föräldrars gård medan vi väntade på att Linda skulle komma hem från jobbet.
Till min och Sussis stora lycka fick vi pyssla i stallet och rida ponnyn som Linda just nu har hemma.
Jag lyckades med Kitas hjälp flyga av ponnyn och snyggt landa på fötterna efter att Kita skrämde ponnyn medan jag skuttade över några hinder. Ingen skada skedd :)
På kvällen efter att Linda kom hem käkade vi god middag. Sen kom Stephanie över och vi spelade lite kort och åt godis och drack läsk.
Jag håller inte med folk som säger att man inte kan ha roligt utan alkohol. Det stämmer inte in när man är 4 övertrötta tjejer med lite sockerkick. Jösses vilket fnitter! Riktigt mysigt och skojigt hade vi!
Rasmus slog sovrekord natten till lördagen. Mellan 1-5.30 vaknade han inte en enda gång! Jag blev helt chockad när jag insett hur länge både han och jag sovit utan avbrott.
På morgonen runt 7 bökade han lite men till slut lyckades vi båda somna om till 9!
Under lördagen åkte vi in till Eskilstuna och kikade runt lite. Självklart gjorde jag av med pengar. Borde ha köpt nya amningsbh:ar men det blev kläder till Rasmus! :)

  

På eftermiddagen red vi igen och sen blev det lite åkande på fyrhjuling. Rasmus var lite tjurig och hungrig precis innan vi skulle åka och gnällde lite i bärselen men så fort han hörde motorljudet så blev han tyst direkt och fick jätte stora nyfikna ögon och sa inte ett ljud under åkturen :)
Lördagskvällen slutade vi redan vid 10 då vi alla var jätte trötta och jag hade sjuklig magknip så fosterställning var det enda som hjälpte lite... :S

Linda jobbade idag igen så jag och Sussi fick fördriva dagen själva. Vi åkte till Lager 157 och kollade lite på kläder. Självklart gjorde jag av med pengar även här. Lite till mig och ett plagg till Rasmus! :)
Vid 7 kom grabbarna tillbaka från Växsjö och vi kunde bege oss hemåt. Vid 9 kom vi hem. Då fick Rasmus ett härligt bad så nu luktar han mumsigt!
Blev tvungen att ta en bild på hans härliga kalufs som han får efter han har badat, han tröttnade ganska fort på kameran vilket man kanske ser på nästa bild ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0